top of page

Minhjemmeside gruppe

Offentlig·1 medlem

Danmark mod Island live direkte 5 december 2023 Strøm

27. okt. 2023 — Danmark mod Island direkte tv 05.12.2023 27. okt. 2023 — Tredje runde af kvindernes Nations League byder på et opgør mellem Island og ...

Venlig hilsenRasmusGrønland taber til SydkoreaDe grønlandske kvinder måtte se sig slået med 27-16 til Sydkorea. De har dermed stadig til gode at få point ved VM. Senegal skaber stor VM-overraskelse Det lykkedes undertippede Senegal at få uafgjort mod Kroatien med resultatet 22-22. Faktisk var Senegal tæt på at tage begge point indtil allersidst. Senegal er med til VM for bare anden gang nogensinde, mens Kroatien adskillige gange er sluttet blandt de 10 bedste hold i turneringen. SpørgsmålJohn: Hvor gode er holdene i Danmarks gruppe? SvarHej JohnChile er, som du måske har opdaget i aftenens første kamp i Herning, gruppens med afstand svageste hold. Venlig hilsenRasmusSpørgsmålSteffan: Er der et land der nogensinde har vundet en slutrunde på både hare og dame siden samme år, kunne Danmark blive de førsteSvarHej SteffanJa, det er sket flere gange. Eksempelvis vandt Frankrig verdensmesterskaberne for både mænd og damer i 2017. Venlig hilsenRasmusSpørgsmålCaro: Selv hvis Neagu kommer med til kampen tirsdag, har Rumænien så en chance mod Danmark i dit perspektiv? SvarHej CaroRumænien skal bestemt tages meget seriøst, da de har individualister, der på dagen kan presse Danmark. Men jeg ser Danmark som storfavoritter - uanset om Neagu er med eller ej. Venlig hilsenRasmusSpørgsmålHusalf: Hvor gode er vi i forhold til de gamle jern Ladies med Anja A i spisen💪💪💪 og mange flere👍👍👌SvarHej HusalfDet er altid meget svært at sammenligne forskellige håndbold-årtier. Håndbolden har udviklet sig ekstremt meget bare de seneste 5 år. Jeg vil også mene, at der er større bredde i toppen nu end på daværende tidspunkt. Det nuværende hold er på vej i den rigtige retning, men mangler lige et par titler eller tre, før vi for alvor kan sammenligne. Venlig hilsenRasmus SpørgsmålEllen: Udover Brasilien, hvilke nationer udenfor Europa har størst potentiale? Det kunne være fedt at få nogle af de gode spillere til Europa. Hvilken betydning har de to for DK’s forsvar, og er det meget skidt, at vi mangler Tranborg til denne turnering? SvarHej FrederikDet er et af de helt store spørgsmål forud for slutrunden, hvad Tranborgs fravær vil få af betydning. Jeg tror, der er så meget bredde og klasse på det danske hold, at andre fint kan dække af for Tranborg, men Danmark kommer til at kunne rotere mindre defensivt, da Tranborg foruden at dække backen også fungerede rigtig godt som en gardering i midterforsvaret. Både Haugsted og Tranborg har stor betydning for den danske defensiv, men seneste slutrunde beviste, at det danske hold nu har så meget bredde, at én spillers fravær ikke kan få korthuset til at vælte. 500 tilskuere. En bedre kulisse er svær at opdrive. SpørgsmålCaro: I gruppe G har vi Brasilien og Spanien. Hvem ser du, som vinder af den gruppe? Brasilien har ikke samme kvalitet som tidligere, men dog stadig profiler som De Paula og Arenhart. Samtidig synes jeg ikke, at Spanien har de helt store profiler - men jeg kan tage fejl? SvarHej CaroJeg forventer en meget tæt kamp mellem Brasilien og Spanien. (I dag>>>>) Danmark Island direkte live 5 december 2023 Du k for 1 time siden — Du kan selvfølgelig livestreame landskampen mellem Danmark og Island direkte på nettet. Det kan du gøre hos DBU TV, hvor du i øvrigt også ... Venlig hilsenRasmusSpørgsmålJakob: Hej. Hvem sidder over for Norge idag?. SvarHej JakobVilde Mortensen Ingstad og Olivia Lykke Nygaard er de norske oversiddere. Derudover er Katrine Lunde fortsat ude af den norske trup. Venlig hilsenRasmusSpørgsmålHåndboldfan: Hejsa. Jeg så ikke Brasilliens kamp. Stod Aarnhart på mål. Og hvis ja ved I hvor mange redninger. Der er jo nogen der har hende på sit manager holdSvarHej HåndboldfanBarbara Arenhart havde 13 redninger på 26 forsøg (50%), da Brasilien i dag slog Kasakhstan 46-15. Held og lykke med dit managerhold. Venlig hilsenRasmusSpørgsmålUkendt: hvem er oversidder i dagSvarHej UkendtAnne Kristensen og Andrea Aagot Hansen sidder over til aftenens kamp. Norge henter kæmpesejrHvad skete der? VM i håndbold buldrede videre, og Danmark indledte turneringen mod Serbien. Vi fulgte det hele her i livebloggen. Se håndbold-VM på TV 2 Play – du får det store overblik her i vores sendeplan. SlutstillingerneDanmark - Serbien: 25-21Spanien - Ukraine: 32-20Sverige - Kina: 36-24Østrig - Norge: 28-45Stillingen i de sene kampeHer er pausestillingerne:Danmark - Serbien: 10-12Spanien - Ukraine: 16-12Sverige - Kina: 17-7Østrig - Norge: 12-21Danmark spiller for en udsolgt arenaDansk Håndbold har netop meddelt, at der kort før kampstart blev meldt fuldstændig udsolgt i Boxen. Dermed spiller Danmark foran 12. Live - DBU TV Tidligere ; Udtagelse af Kvindelandsholdet. 22. november 2023 ; Wales - Danmark U21. 20. november 2023 ; Pressemøde før Slovenien-kampen. 16. november 2023 ... Danmark mod Island direkte tv 05.12.2023 27. okt. 2023 — Danmark mod Island direkte tv 05.12.2023 27. okt. 2023 — Tredje runde af kvindernes Nations League byder på et opgør mellem Island og ... Når jeg ser kampe med nationer udenfor Europa så er der masse talent men de mangler skarphed og spilforståelse som de kunne få ved at spille mod bedre modstandereSvarHej EllenForuden Brasilien har nationer som Japan, Sydkorea og Angola bestemt potentiale både på kort- og på mellemlang sigt. Men på rigtig lang sigt kan vi som håndboldelskere da håbe på, at store nationer som USA, Indien, Kina og Egypten får sat noget i gang. Egypten er kommet rigtig langt i herrehåndbold, USA har OL i 2028 og Indien har igangsat et ambitiøst projekt i herrehåndbold. Så hvem ved? Udviklingen kan intensiveres ved at spillerne kommer til Europa. Serbien er ikke, hvad de var for 5 år siden. Et hav af klassespillere er stoppet på det serbiske hold, som nu består af en lang række spillere med manglende erfaring. Rumænien har redskaber, der til tider vil kunne presse Danmark. Det helt store rumænske spørgsmålstegn er, hvad status er på verdensstjernen Cristina Neagu, der har skadesproblemer. Rumænien med- og uden hende er to vidt forskellige størrelser. Når det så er sagt, er det et rumænsk hold, hvis bærende kræfter har toppet. Venlig hilsenRasmusSpørgsmålOle: Hvem er DKs bedste playmaker? SvarHej OleÉn af de helt store styrker for det danske hold er den store bredde. Vi har mange forskellige typer med hver sin spidskompetence på positionen, men for mig at se indeholder en dansk idealopstilling offensivt Mie Højlund som playmaker. Venlig hilsenRasmusSpørgsmålFrederik: Ved sidste mesterskab manglede Danmark Line Haugsted og nu mangler vi Tranborg, men har Haugsted tilbage. Spanierne er i min optik heller ikke lige så stærke som tidligere. Særligt efter skaden til Alexandrina Cabral er de svækkede. Venlig hilsenRasmusSpørgsmålJeanette Pedersen: Kroatien - Senegal Er Kroatien virkelig ikke bedre end Senegal? SvarHej JeanetteJeg har ikke haft mulighed for at overvære kampen, men det er bestemt overraskende, at Kroatien ikke tog sejren hjem. Når det så er skrevet, er kroaterne ikke på det niveau, der gav dem den overraskende bronzemedalje ved EM i 2020, mens en stor del af Senegals spillere har erfaring fra europæisk håndbold. Livescore fodbold resultater fra alle de populære ligaer Følg dagens fodboldkampe live og få statistik, kampdetaljer, startopstillinger, odds og meget mere. Få også overblik over resultater og kampprogrammer. Fodbold i dag → i TV & stream | TV-guide med LIVE fodbold Få de seneste tv-oversigter og streams for fodbold - Premier League, Champions league. Find ud af, hvor du kan se fodbold live på tv i dag og i morgen. Danmark mod Island live direkte tv 5 december 2023 16. nov. 2023 — Danmark mod Island live direkte tv 5 december 2023 Live Sport Pressemøde før Slovenien-kampen. 16. november 2023. Landskampen Danmark overrumpler Island i VM-kvalifikationen. Landskampen30. jan 2020. Danmark LIVE-TV Volley: Følg det danske herrelandshold mod Rumænien. Landskampen. Udlængsel: 27 nye fortællinger fra Eventyrernes Klub Eventyrernes Klub · 2018 · ‎Literary Collections... mod vejen. Jeg sænkede farten, overvejede situationen, gassede så helt op og Island. Jeg måtte krydse nogle jernrør for at komme på land. Antageligt for ...

Om

Velkommen til gruppen! Du kan forbinde med andre medlemmer, ...
bottom of page